mozilla - zmena themes/skinu

damned konf_for_all na seznam.cz
Středa Květen 28 07:52:47 CEST 2003

dobry den,

stale se mi nedari nalezt howto ohledne instalace noveho skinu (theme)
v mozille (1.4b).

postahoval jsem si nejake .jar balicky, ale kam je nakopirovat, co
prepsat, editovat ... ?

a kterak napr. udelat, aby se mi nove skiny zobrazily v te nabidce v
preferences, abych mezi nimi mohl pohodlne prepinat?

a vubec, kde sehnat informace o tom co/k cemu je v /usr/lib/mozilla-1.4b ?

koukal jsem se na jejich stranky, ale bud jsem blbej nebo slepej nebo
prinejhorsim oboje. v archivu jsem take nic neobjevil (takze je to asi
tak snadne, ze jsem mozna jediny kdo to nevi ;)

diky za vas cas,
petr