Chyba v triedeni cs_CZ & sk_SK

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Květen 28 10:31:24 CEST 2003

Michael Mráka wrote:
: Rybarik, Michal wrote:
: % > Pokud byste to chtěl brát takhle, pak byste měl také požadovat, aby
: % > 'strlen("chalupa")' vracelo hodnotu 6. Jen doufám, že se toho
: % > nedočkám.
: %
: % pokial je "ch" jedno pismeno, bolo by dobre vyhradit mu miesto v ascii
: % tabulke a spravit mu aj klavesu na klavesnici.. to treba bud presvedcit
: % vyrobcov aby pre sk/cz robili specialne klavesnice, alebo treba prepisat
:
: Uz se tesim az budete vyrabet specialni klavesnice pro japonce a cinany.
: Jenom dejte pozor, aby nebyly prilis velke (ne kazdy je chobotnice a taky
: je dobre, kdyz se klavesnice da obejit pohodlnou chuzi aspon za hodinu :).
:
	Docela by me zajimalo, jestli UNICODE ma znak "ch".

-Y.

--     I'm an "Oppenheimer", and I refuse to play politics with Linux.    --
--                                            --Linus Torvalds on LKML    --