AbiWord + chybová zpráva při startu

Michal Měšťan mestan na zce.cz
Středa Květen 28 10:46:43 CEST 2003

Zdravíčko

Karel Vyskočil wrote:

>Ahoj,
>chtěl bych poprosit o radu s AbiWordem. Podle návodu, který jsem našel
>v archivu jsem nainstaloval AbiWord a do adresáře s fonty jsem mu
>přidal odkazy na ISO-8859-2 Type1 fonty. Vše chodí v pořádku, ale při
>startu napíše AbiWord chybovou hlášku: "AbiWord nedokázal přidat své
>fonty do cesty pro X servet". Tuto hlášku to vypisuje i bez těch
>dodatečných odkazů na fonty.

Někde v nastavení je volba "Instalovat fonty do xserveu" (nebo nevarovat
při tom či něco v tom smyslu),  tu vypnout a dá to pokoj.

Z FAQ:
If your X setup uses a font server instead of handling the fonts itself,
you will see a warning each time you start AbiWord. To disable this,
enter the Tools->Preferences dialog and deselect the "Show font warning
at start up" option under the "Preference Schemes" tab.

>Mam RH7.3 s XFree86 4.2.0-8, ale AbiWord jsem nainstaloval novější
>1.0.3.
>Díky.

Michal

--