mozilla - zmena themes/skinu

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Květen 28 10:51:00 CEST 2003

On Wed, May 28, 2003 at 07:52:47AM +0200, damned wrote:
> dobry den,
>
> stale se mi nedari nalezt howto ohledne instalace noveho skinu (theme)
> v mozille (1.4b).
>
> postahoval jsem si nejake .jar balicky, ale kam je nakopirovat, co
> prepsat, editovat ... ?

Nainstalujte si "Theme Installer Add-On", najdete ho na
http://themes.mozdev.org/ v pravém sloupci dole. Tím se vám
v konfiguračím dialogu (Edit/Preferences) objeví nová položka
"Theme Installer", pomocí které můžete nainstalovat téma
z toho staženého jaru. Jinak je samozřejmě možné instalovat téma
přímo z themes.mozdev.org, pak ten Theme Installer nepotřebujete.

                                                  Michal Kubeček