Práva u /proc/bus/usb vyřešeno

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Květen 28 12:11:38 CEST 2003

Dne st 28. května 2003 11:10 jste napsal(a):
> Petr Šobáň wrote:
>
> To ze to nenatahuje modul je ok, jestli to nepousti ten skript, tak tu
> radku dat do jineho souboru :-). V nekterych verzich hotplugu to musi
> byt zapsano v /etc/hotplug/usb.usermap a ne v /etc/hotplug/usb/*.usermap

Cpal jsem to do /etc/hotplug/usb.usermap ovšem nějak to nefungovalo tak jsem
stím blbnul a konečně to funguje, doplnil jsem ten řádek dalšími nulamy na
konci na požadovanou délku a je to OK.

PS. Asi jsem tam měl někde nějaký překlep ale kde jsem nenašel - prostě jsem
to přepsal znovu a doplnil ty další nuly a je to OK.

/etc/hotplug/usb.usermap
usbcam 0x0003 0x055f 0xc420 0x0000 0x0000 0x00 0x00 0x00 0x00 0x00 0x00
0x00000000

Díky.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |