Hlaska v logu (eth1 Transmit timeout)

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Středa Květen 28 14:02:13 CEST 2003

On Wed, May 28, 2003 at 01:16:13PM +0200, Tomáš Honzák wrote:

> občas na mne z /var/log/messages vypadne:
>
> kernel: eth1: Transmit timeout, status 0d 0000 media 08.
> kernel: eth1: Tx queue start entry 30125  dirty entry 30121.
>
> síť ovšem jede OK, alespoň to není nijak poznat.
> co si o tom mám myslet?

Viděl jsem 3Com 905B, který se choval nějak podobně. Tzn. s malou až
střední zátěží fungoval bez problémů, po plném zatížení (např. při
kopírování souborů) občas úplně zhasla dioda link a na sekundu přestala
fungovat, přičemž to produkovalo hlášky podobné té vaší.

Ta karta skončila v popelnici.

Taky to může být jen ukecaný ovladač. Nemáte nastavený debug jako
parametr modulu?

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX