RH9 neakceptuje incoming telnet

Michal Weinfurtner weinfurt na tesmail.cz
Středa Květen 28 14:02:47 CEST 2003

On St, 2003-05-28 at 13:37, Ing. Jakub Jelinek wrote:
> udelal jsem a funguje... ale nebude z toho pocitace openrelay?
> kdyz dam > inet_interfaces = all
> ja potrebuji aby to slo jen z lokalni site (192.168.0.X)

tak dejte #inet_interfaces = IP_ADRESA_vnitrniho_interface, localhost

Rozumejte, sem nedavate adresy ze kterych se k postfixu jze napojit, ale
adresy/interfacy na kterych postfix posloucha. Tedy adresy/DNS jmena
konkretniho sitoveho interfacu (karty) na stroji kde postfix bezi !

Pokud chcete ridit pristup z konkretnich adres, lze to pomoci iptables
omezit. Pripojeni konkretnich ip adres postfix ridit neumi, pouze umi
zakazat relay, resp. povolit relay z konkretnich adres ( relay =
odesilani )