Apache, WebDAV a prava

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Středa Květen 28 16:41:51 CEST 2003

Zdravim,
nainstaloval jsem si apache s porporou ssl a dav. Nyni mam opravneni
nastavena tak, ze kdo smi do adresare, ma i povolen dav. Ale chtel bych
mit pristup dvoji - skupinu lidi, ktera do toho adresare smi a bude mit
povolen dav a dalsi skupinu lidi, kteri mohou jen cist (a nemaji povolen
dav). Ovsen i ti, co smi jen cist se musi autentifikovat...
Zatim si nejsem jist, jak spravne toto nastavit. Mam to nastaveno takto:

<Location /neco>
   Dav On
   AuthType BASIC
   AuthName "projekt"
   AuthGroupFile filename
   AuthUserFile filename
   Require group groupname
</Location>

Poradite mi, co si mam precist? V popisu mod_dav jsem potrebne nevycetl
a u autentifikace take ne...
--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz