MySQL dump&restore

Michal Cihar cihar na email.cz
Středa Květen 28 15:39:12 CEST 2003

Zdravim

Peter Luciak wrote:
> [...]
> CD a na Linuxe skopcil a prekodoval do latin2 (s recode).
>
> Bohuzial, ked ju chcem restornut, tak mysql vypise cosi taketo:
>
>         ERROR at line 6395:
>
> Nic viac. Riadok 6395 obsahuje "INSERT INTO tabulka (field1, field2, ...)
> VALUES (value1, value2, ...)". Jediny problem moze byt, ze je v nom
> diakritika (v my.cnf mam "default-character-set = latin2") a ma asi 1400
> znakov. Ale ked ten riadok skopirujem a vlozim cez phpMyAdmin tak je to v
> pohode. Skusal som uz aj odstranit diakritiku aj vselico mozne a furt

Zkus cely ten dump prohnat phpMyAdminem, mozna to pomuze, protoze
parsovani souboru nedela MySQL (nebo by to aspon melo vyprodukovat
pouzitelnejsi chybovou hlasku).

> S tymto som to dumpoval:
>
> # phpMyAdmin MySQL-Dump
> # version 2.3.0-rc4

Proc rc a ne normalni verze? :)

Petr Tomasek wrote:
 > Kdysi jsem mel problem s dumpem mezi mysql a phpmyadminem kvuli
nekompatibilnim
 > komentarum...

To je problem pri opacnem postupu, mysqldump generuje nekorektni
kometare, jestli se dobre pamatuju, tak uz to je opraveno...

--
	Michal Cihar