telnetd - zakaz zjistovani terminal type

zenis na fmph.uniba.sk zenis na fmph.uniba.sk
Středa Květen 28 20:30:03 CEST 2003

On Wed, May 28, 2003 at 08:07:23PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> Uznavam, ze to, co jsem rekl, bylo ponekud zavadejici. Myslel jsem tim to,
> ze telnetd typ terminalu nezjistuje tim zpusobem, ze by ho vykoukal
> z nejake kristalove koule. Mozna jsem spatne pochopil otazku.

Ja som otazku pochopil tak, ci sa da zakazat "zjistovani typu terminalu"
a odpoved "telnetd nic takoveho nedela" mi nesedela s tym, ze v pripade
BB si telnetd vypyta "DO TTYPE". Asi sa zhodneme v tom, ze nevieme na co
to povodny autor potrebuje.

ps: kedysi som sa pokusal naprogramovat hru (piskvorky), na ktoru by sa
pristupovalo pomocou telnetu (inspiracia telnet towel.blinkenlights.nl),
a jeden z problemov bolo, ako si server zisti typ terminalu. RFC854
mi velmi nepomohlo, tak som si pozrel zdrojaky BB.

--
; Tibor Zenis               ;