accounting software do netcafe

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Středa Květen 28 21:05:21 CEST 2003

On Tue, 27 May 2003 09:29:03 GMT, Martin 'uggae' Homola wrote:

: podla mna, administrator musi so svojim systemom zit a poznat
: ako sa chova - a to je tazko len pri nejakych zbeznych zasahoch.
: To by sa tych 5% hned nafuklo na 30%.

Administrator by skor nemal bastlit kazdy system k obrazu svojmu,
ale pouzivat standardizovane pracovne postupy a riesenia.
A to ci ide o zamestnanca alebo o outsourcingovu firmu.

Urobit z kazdeho stroja unikatnu zbierku konfiguracnych
zasahov, ktore nie su nikde zachytene, mozno funguje pre tri
stroje, ale urcite nie pre firmu s desiatkami pocitacov
a uz vobec nie pre model kde sa k masine ide len v pripade
vacsieho problemu.

: poprosil by som panov adminov, o ich nazor, ci to
: vobec pokladaju za mozne

Sice uz dlho nie som admin, ale mam s tym svoje skusenosti
a so sefom IT vo firme som celkom dobry kamarat :-). Mame troch
adminov na plny uvazok, podotykam ale, ze ide o firmu s viac
ako 150 ludmi na 8 miestach po Europe, z povahy cinnosti
vyplyva starost o rozne testovacie konfiguracie, vyvojarske
nastroje a.p. a tito admini este robia instalaciu a konfiguraciu
pre niektorych zakaznikov.

Zdravi
--
                                   Stano