V jakem baliku je uncompress?

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Květen 29 08:57:48 CEST 2003

Dobry den.

Potrebuju na SLES 7 dostat programek uncompress. Ale nemuzu najit, z jakeho
je (u Suse) baliku. Muzete nekdo prosim poradit? Zkusil jsem i rpmfind.net,
ale tam se mi nic od Suse neobjevilo. Resp. vetsina distribuci ma balik
ncompress, ale na CD SLES 7 jsem to neobjevil. Dival jsem se na ftp, jestli
treba neobjevim src.rpm v nejake jine Suse verzi, ale nenasel. Muzete
poradit, kde to sehnat?
Jen pro informaci. Ja se samozrejme obejdu bez nej, ale dostavame casto pro
nas IS update, ktere vyzaduji pouziti uncompress a me nebavi porad opravovat
ty scripty.

Diky

TNX

Jan Kovar