REDHAT CZ???

Josef Vogeltanz josef.vogeltanz na skoda.cz
Čtvrtek Květen 29 09:41:28 CEST 2003

Vidim, ze je to stejne neutesena situace, jako s domenou www.redhat.cz,
ktera je uz hodne dlouho nekym zapikovana, ale nevyuzivana.
Je pravdou, ze diky UTF-8 jsou vsechny soucasne distribuce vice ci mene
ceske, ale na druhe strane tu je kompletne pocesteny kancelarsky balik
OpenOffice.org a prohlizec Mozilla. Pak by skutecne mozna stalo za uvahu
rozjeti vlastniho projektu podobnemu PLD (a nebo dat prednost komercni
distribuci SuSExxCZ, ktera vse vyse uvedene obsahuje.).

Josef Vogeltanz - Technologicky rozvoj
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420 378 136 533;  mob.:+420604118307
mailto:josef.vogeltanz na skoda.cz