V jakem baliku je uncompress?

Tomas Krbec krbec na 4m4.cz
Čtvrtek Květen 29 09:54:44 CEST 2003

možná pomůže
http://www.root.cz/clanek/1591
a související seriál
Tomáš

- -----Původní zpráva-----
Od:	Kovar Jan [SMTP:Kovar_J na tese.cz]
Odesláno:	29. května 2003 8:58
Komu:	'linux na linux.cz'
Předmět:	V jakem baliku je uncompress?

Dobry den.

Potrebuju na SLES 7 dostat programek uncompress. Ale nemuzu najit, z
jakeho
je (u Suse) baliku. Muzete nekdo prosim poradit? Zkusil jsem i
rpmfind.net,
ale tam se mi nic od Suse neobjevilo. Resp. vetsina distribuci ma balik
ncompress, ale na CD SLES 7 jsem to neobjevil. Dival jsem se na ftp,
jestli
treba neobjevim src.rpm v nejake jine Suse verzi, ale nenasel. Muzete
poradit, kde to sehnat?
Jen pro informaci. Ja se samozrejme obejdu bez nej, ale dostavame casto
pro
nas IS update, ktere vyzaduji pouziti uncompress a me nebavi porad
opravovat
ty scripty.

Diky

TNX