Co delam spatne? (net use + samba )

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 29 10:06:32 CEST 2003

> Taky jsem zjistil, ze na unix masine z nejakeho duvodu nejde smbclient
> -L localhost. Dostanu tuhle odpoved:

Tak timhle se budete muset zabyvat driv, nez si sednete k windowsum.
Nedivim se, ze nic nenajdou, kdyz se nepripojite ani lokalne.

> it-unixtest# smbclient -L localhost
> added interface ip=10.17.194.108 bcast=10.17.195.255
> nmask=255.255.252.0
> error connecting to 127.0.0.1:139 (Invalid argument)
> Error connecting to 127.0.0.1 (Invalid argument)
> Connection to localhost failed

Hmmm, tak tohle nevim, co znamena. Zkusim to zjistit.

> Prikladam vypis z testparm.

Zkuste poslat ten vypis bez tech parametru, kterym chcete nechat default
hodnoty. Takhle se v tom neda vyznat. Vsimnul jsem si pouze, ze mate
encrypt passwords = no, coz temer urcite nechcete (ani nevim, z jakeho
duvodu je no stale default), a taky bych pro jistotu nastavil na neco
netbios name (mel by se snad defaultne nastavit podle hostname, ale ja ho
tam vzdycky radsi pisu).

-- Honza Houstek