systemovy log na SuSE 7.3

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Květen 29 10:38:48 CEST 2003

On Thu, May 29, 2003 at 07:08:05AM +0200, Josef Vítovják DiS wrote:

> mohl by mi nekdo poradit, kde naleznu nejake informace o bezicich demonech
> na SuSE 7.3 (bezi jako samba server) nebo nejake systemove informace.Meli
> jsme tady bourku a ta nam vyhodila pojistky v cele budove. System nabehl v
> poradku, ale presto jistota je jistota. Dekuji za kazde nasmerovani, preci
> jenom jsem jeste zacatecnik.

Základní je /var/log/messages, ale jednotliví démoni mají své vlastní
logy (např. u Samby jsou ve /var/log/samba/). Pokud vám jde o základní
informaci, zda démon běží, zkuste startovací skripty jednotlivých služeb
s parametrem status (např. '/etc/init.d/smb status' nebo 'rcsmb status').

                                                       Michal Kubeček