Chyba v triedeni cs_CZ & sk_SK

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Květen 29 12:36:38 CEST 2003

On Thu, May 29, 2003 at 12:22:45PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> [...]

 Je otaznou nutit-li jazyk typu C, aby na nejake retezce pohlizel jinak
 nez na posloupnost bytu a snazil se nejak vymyslet neco v tom smyslu, ze
 jsou to multibyte znaky.

> 	To vazne nepovacuji za standardizovane...

 Osobne by my stacilo pokud by bylo standardizovane nejake
 "unicode_string.h" pracujici s beznym "char *", ale majici pro
 unicode verze pro veci jako je strlen(). Takove knihovny pochopitelne
 jsou, jen neni jistota, ze je clovek najde vsude.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/