Chyba v triedeni cs_CZ & sk_SK

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Čtvrtek Květen 29 12:55:38 CEST 2003

	Panove, ale vy celou dobu mluvite o volani funkcni a praci nad
nejakym polem znaku... - ja vsak nemam ani tak problem s volanim funkci
s urcitou funkcionalitou (pripadne pouziti k tomu urcenych knihoven),
ale se zakladnim elementem jazyka - operator sizeof(), ktery se
vyhodnocuje pri prekladu (staticky) a ne za behu volanim funkce, nam
proste na cokoli wide vrati blbost a musite si to sami pocitat (delit),
delat makra, volat funkce apod... - cesta vyhodit sizeof() z jazyka IMHO
neni schudna ani dobra, pak by se ale melo neco udelat s touto velmi
vyraznou nekonzistenci...