CBQ

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 29 12:59:02 CEST 2003

> že v tuto chvíli běží asi 120 skupin pod cbq na 486ce a i když TOP mi
> ukazuje vytížení systému asi 2 % evidentně to dostává záhul ..:(

Jo, to presne odpovida. Nepamatuju si, proc top neukazuje relevantni
informace, ale kolega mi tehdy nejaky rozumny duvod rikal.

> Jak se Vám jeví to HTB po stránce nastavení - přeci jen 120 skupin
> neni sranda přepisovat ..:(

To nebylo to zcela trivialni, ale nejak to zvladli :-)) Zkusim se jich
zeptat. Jak jsem psal, nedelal jsem to sam - staral jsem se na tom stroji
o jine veci.

Kazdopadne vam doporucuju se na HTB podivat. Existuji i nejake informace v
cestine, touto konferenci taky uz neco proslo.

-- Honza Houstek