rychly boot distribuce

Sumpich, Petr PSumpich na elinkx.cz
Čtvrtek Květen 29 13:20:18 CEST 2003

Dovoluji si vložit odpověď získanou od pana Brabce na Abclinuxu:
___
Datum: 23. 5. 2003 17:55
Od: Stanislav Brabec
Titulek: jak uspat UMAXe, když mám RH 8.0 - sleep mode

Máte-li aktivní APM - apm --suspend.

Máte-li ACPI:

echo  > /proc/acpi/sleep
N=1 --> Stanby
N=2 --> Another kind of Standby (seldom implementet (*))
N=3 --> Suspend (to RAM)
N=4 --> Suspend (to Disk)
N=5 --> Soft off. No shutdown, but immediately off.
But currently (2.4) only 1 and 5 works (sometimes)
3 and 4 don't work in 2.4
(*) All these states have to be implemented
in the ACPI tables in the BIOS.
___
moje pozn. APM mi funguje jako rootovi, jen si to upravím a je to fakt super
přesně to co potřebuji!

Taktéž Ď. Všem v diskuzi. Petr