Tlac HTM suboru programovo

mstevlik na gamo.sk mstevlik na gamo.sk
Čtvrtek Květen 29 13:14:12 CEST 2003

Kylix je developersky nastroj od Borlandu pre tvorbu aplikacii v Linuxe
(zjednodusene povedane Delphi pre Linux)
Neexistuje nejaka moznost (nieco ako OLE vo win), kde by som zavolal
programovo Mozillu, vnej otvoril moj htm subor a vyvolal by som Print,
Mozilla by sa mohla otvorit minimalizovane?

Stevlik Marian
ISYS programator

GAMO a.s.
Kyjevske nam. 6