terminaly

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Květen 29 14:28:29 CEST 2003

On 01. Jan, 01:00 AM CET,  wrote 0 lines:

> Myslite treba centralni spravu, nadherne snadne zalohovani a to, ze
> kdyz nekdo potrebuje rychle neco udelat, tak to udela z jakehokoliv
> pociace v siti, i kdyz se ten ,,jeho`` rozpadne na kusy? :D

Ale já nerozporuji vaše tvrzení o zálohování, ale psal jsem:

...levné terminály...

Pokud je to AGP a nadupaná grafika, není to levný termínál-

Co se týče zálohy, centrální správy a přístup na serveru, to je samozřejmě
BENEFIT terminálového řešení. Ikdyž, aby to byl terminál se vším všudy, asi
by neměl zabírat 30 megabitové pásmo na ethernetu.

MK