Tlac HTM suboru programovo

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Čtvrtek Květen 29 16:17:46 CEST 2003

On 29 V 2003, you wrote in cz.comp.linux:

> Jsou tam preci tridy pro praci s html dokumenty
>
> wxHtmlEasyPrinting     => ta by mohla problem (= tisk html souboru)
> resit
>
> detaily http://www.wxwindows.org/manuals/2.4.0/wx26.htm

Diky, tohle jsem neznal, ted se dival do dokumentace wxPython a tam je to samozrejme taky. Jen se
obavam, ze to k renderovani bude pouzivat to co pouziva k vystupu do wxHtmlWindow, tak zadna
slava, jo k zobrazeni nejakeho primitovniho textu v html, to ho, ale cokoliv slozitejsiho ;-(, takove CSS ;-
(. Byl jsem tim docela zklamany, kdyz jsem si s tim kdysi hral. Uz aby se dala dohromady wxMozilla ;-)

martin
--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague