Tlac HTM suboru programovo

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Čtvrtek Květen 29 16:04:55 CEST 2003

oldfrog na volny.cz (oldfrog na volny.cz) wrote in
news:3ED5F423.5040407 na volny.cz:

> http://www.mozilla.org/unix/remote.html
>
> Ale je to zatim spise naznacene, co by to
> mohla delat, moc toho neumi.

Unix remote jsem zatim nezkousel, ale jestli to funguje alespon do takove miry, ze to umi spustit
mozillu minimalizovane, tak by to mohlo v danem pripade docela stacit.
Tedy za predpokladu, ze do Mozilly pridate add-ons, ktery tim spustite, on si precte parametry
prikazoveho radku a vykona, co chcete. Treba vytiskne nejakou stranku.
Odhaduji, ze takovy add-on by nebyl problem vytvorit. Proste by si z command-line nacetl url, tu by
nahral do iframe a spustil klasicke javascriptove print() (za predpokladu, ze by to stacilo tisknout se
standardnimi parametry - pokud ne, tak by to mohl byt vyrazne vetsi opruz).
Kdyz by to vazlo *jenom* na tom add-ons pro tisk, tak bych mohl trochu vypomoci.

met - martin hassman
--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague