lirc

David Macura cyberdam na volny.cz
Čtvrtek Květen 29 20:49:13 CEST 2003

Ivo Koc(vara napsal(a):

> No vy vidite, jestli vam to vypise nejakou chybovou hlasku ... S nami
> jste se o ni nepodelil.
>
> Mozna chyba: mate v .xinitrc radek /usr/local/bin/irxevent & na konci a
> X se chovaji tak, ze po vykonani vsech prikazu v .xinitrc skonci...
>
> --
> ivo kocvara

No, rad bych, ale ono to prave nic nevypise:( Myslel jsem ze jo, ale
byla to hlaska ohledne grafiky.(TDFX: unable to write combining range
....) nevim, co to je. Mam problemy s hw a obcas to zmrne a pak je
pomrseny filesystem:(
Jde mi o to, ze irxevent musi byt spusteny na pozadi a nevim, jak ho
spustit jinak automaticky nez v xinitrc. U tucnaka je i moje pritelkyne
a nemuzu ji trapit prikazovou radkou:)