mplayer -vo sdl

Miloš Liška xliska na informatics.muni.cz
Čtvrtek Květen 29 21:01:26 CEST 2003

On Thu, 29 May 2003, David Macura wrote:

> DD, vzdy jsem na svem pocitaci poustel mplayer s vo sdl, ale v mdk 9.1
> (mplayer 0.90) po prepnuti na fullscreen je obraz jakoby na modrem
> pozadi, divne posunuty. Pri prechazeni video modu nenajde zadne dobre
> rozliseni, ale nejake divne hodnoty (832x56x....). Co vlastne pouziva za
> video mody?
Zdravim,
ad sdl)
a neni problem xvideo rozsireni xserveru? Vypise ho xdpyinfo jako jedno z
rozsireni?

ad rozliseni)
no mplayer se AFAIK snazi inicializovat takovy rezim, ktery je nejblize
parametrum videa. Ted do hry vstupuje rotate and resize co umi novy
xserver. Cili mplayer nejspis inicializuje klidne cokoliv.

> Kde to nastavit? PS: v XF86conf-4 mam jen 4 modeline. Jak
> udelat novy soubor, se vsemi moznymi hodnotami? Prosim o nakopnuti.
> Nejsem zacatecnik, ale na to si netroufam. Dekuji

Tohle IMHO neni proveditelne reseni. Tech moznych rozliseni je v zasade
mraky.

Doufam, ze jsem nejak moc nemlzil.... ;)

S pozdravem
--
           		   Miloš Liška
   	  mail: xliska na informatics.muni.cz  ICQ: 101055780