Tlac HTM suboru programovo

Radek Červinka radek.cervinka na centrum.cz
Čtvrtek Květen 29 23:23:40 CEST 2003

mstevlik na gamo.sk wrote:
> [...]

kterej Kylix3 (OpenEdition, Professional, ...)?

>- existuju komponenty kt. by to vedeli

Vsechny maji TTextBrowser, vyssi maji integrovany widged mozilly
a pres to by to slo urcite

>- alebo ako vyvolat programovo mozillu a vnej zavolat programovo print
na rootu tenhle tyden byl rozhovor s autory pocesteni mozilly
a tam byl uveden odkaz na rozhrani pro ovladani mozilly,
ale v jakem stavu to je to nevim

>- iny napad?

neco co by umelo renderovat htm treba do ps.
a vysledek poslat na tiskarnu a cele to volat z Kylixe
jako externi skript?
Urcite neco takoveho existuje.

Radek