Slackware Live CD

Frank J. Tomes tomes na kpf.zcu.cz
Pátek Květen 30 00:57:53 CEST 2003

Pouzivam slackware-live nekolik tydnu a je super (na pocitaci, kde
jsou instalovane jen ms  win - compaq evo a lcd panel). Nosim ho porad
s sebou na malem cdrw (to je sice jen 185 MB velke, ale pomoci
overburn se tam povedlo vse natlacit).
Jo ty mala cd se mi docela hromadi - nosim s sebou taky vizitky s
linux bootable toolbox, na dalsi mam systemovku w98/partition
magic/norton ghost, a posledni mam Vzory smluv a podani (jsem pravnik
:-)

Slackware-live udelalo velky dojem na kolegy ne-linuxaky a tak ho
vypaluju na potkani :-)

Namety:
-nefunguje mi zvetseni fontu v mplayeru (resp. by to chtelo pridat
vetsi fonty i  s hackem pokud jsou titulky ve win1250)
-implicitni font v konzoli (kde konsole) je velice spatne citelny
-na jinem pc s s integrovanou grafikou i810 mi pri startu vytuhne a je
nutny hw reset

Ale jinak dobra prace a moc za nej dik.
frank

On Thu, 29 May 2003 18:41:28 +0000 (UTC), matejic na troja.fjfi.cvut.cz
wrote:

>a zkousel jsi vubec Slackware-Live, ze takto mluvis ?
>
>nezkousel...
>
>Tak nech techto hloupych kecu, a nejprve ho zkus.

souhlas