Tlac HTM suboru programovo

mstevlik na gamo.sk mstevlik na gamo.sk
Pátek Květen 30 08:32:15 CEST 2003

To je celkom zaujimavy napad, ale v Javascripte som este nerobil, takze ak
by ste mi mohli pomoct ako na to
a druha vec ako sa mi podari takto uprevenu htm stranku s javascriptom
spustit? (v Delphi pre Win existovala fcia ShellExecute na spustanie
suborov, avsak neviem ako spustim z Kylixu nejaky subor, t.j. fcia do kt.
by som ako parameter vlozil filename htm subora, ona by zavolala mozillu
(alebo iny browser, defaultne nastaveny))?

Stevlik Marian
ISYS programator

GAMO a.s.
Kyjevske nam. 6
974 04 Banska Bystrica
mail: mstevlik na gamo.sk
tel: +421 48 4137935, 4132942
mobil: +412 905 462010
icq: 34893645

Karel Dudasek <karel.dudasek na vtopu.army.cz> wrote on 30.05.2003 06:21:43:

> [...]
jeho