pismo pro linux

Martin Bajer hi na martinbajer.cz
Pátek Květen 30 08:44:08 CEST 2003

V Pá, 30. 05. 2003 v 07.11, Josef Herák napsal:
> Zdravim,
> chtel bych vedet ktere pismo je pro linux asi nejlepsi pro web. Spis aby
> bylo citelne i kdyz je celkem male (velikost 1, =  8b). chtel jsem pouzit
> arial ale ten v teto velikosti je taky necitelny. Pro vokna pouzivam verdanu
> coz v linuxu  nejde. Ja sam nemam prehled ktere pisma linux obecne
> podporuje. Diky Pepa

Ahoj,
 nejsem zadny expert, ale podle me neni zádné pismo nejlepsi pro
linux/web. Otazka je spatne polozena. Vubec to nesouvisi s Linuxem.
Stranka by mela byt citelna ve vsech prohlizecich a na vsech
platformach. Velikost pisma je lepsi nechat na ctenari ! napr. v Mozille
si ji muze nastavit pomoci Ctrl++ a Ctrl+-
 Misto jednoho konkretniho fontu je treba definovat rodinu fontů.
Nejlepe v CSS stylu.

inspirace napr.
http://www.pixy.cz/dogmaw41/cs/details-12.html
http://www.anybrowser.org/campaign/anybrowser_cz.html