Tlac HTM suboru programovo

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Pátek Květen 30 09:01:35 CEST 2003

karel.dudasek na vtopu.army.cz (Karel Dudasek) wrote in
news:Pine.LNX.4.44.0305300620540.27974-100000 na lincom.vtopu.army.cz:

> Co takhle do toho HTML kodu pridat Javaskript a v nem vyvolat tisk ?

Myslite jen do body pridat onload="print()" ?

To ale vyvola dotaz pro potvrzeni od uzivatele, aby ten tisk schvalil. Nebo i to lze nejak obejit? (ale
pochybuji, to by byl slusny "security bug"). Nicmene, pokud by to zobrazeni dialogu pro tisk autorovi
nevadilo, tak by to byla nejsnazsi cesta.

met - martin hassman

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague