Chyba v triedeni cs_CZ & sk_SK

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pátek Květen 30 09:09:30 CEST 2003

	Ja take ne, zejmena proto ne, ze C je nizkourovnovy jazyk a ma
jasne definovanou jednotku (fyzickou velikost) pro bit, byte, int apod.
(mozna i endian ale to si nejsem jisty). A prave z toho duvodu opakuji
furt to same - jazyk C/C++ neni na znaky vetsi jak 1 byte vubec
pripraven a nepocita s nimi jednoduse proto, ze o nich nic nevi a nijak
je nedefinuje, at uz syntaxi jazyka, tak "core" libC - ukazte mi opak,
zejmena ti, kteri tvrdi, ze resit toto v C je stejne narocne jako
vetsina beznych jinych praci.