terminaly

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pátek Květen 30 09:16:13 CEST 2003

On 01. Jan, 01:00 AM CET,  wrote 0 lines:

> Muzete prosim specifikovat, kolik Kc je pro vas levny terminal?
>
> Kdyz vezmete byt i jen desku VIA EPIA, case, zdroj, horko-tezko se
> dostanete pod 10k Kc. Spis lehce nad. Teda pokud to neamji byt terminaly z
> recyklovanych pocitacu.

Ano, mají. Koupil jsem PII 400, 64 MB paměti, PCI s 2 MB videa a síťovou
kartou za 2000 včetně DPH. + monitory (ten jsem nekupovat) za 2000  a máte
dobrý terminál, který bude průměrnému uživateli stačit. Stojí to celé s daní
4000. Nabídek na podobné konfigurace je s ohledem na odliv starých PC z
německých bank HODNĚ

Martin K.