Chyba v triedeni cs_CZ & sk_SK

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Květen 30 09:40:50 CEST 2003

> 	Ja take ne, zejmena proto ne, ze C je nizkourovnovy jazyk a ma
> jasne definovanou jednotku (fyzickou velikost) pro bit, byte, int apod.

A prave v tom je jeho jednoduchost a sila.

> ... jazyk C/C++ neni na znaky vetsi jak 1 byte vubec
> pripraven a nepocita s nimi jednoduse proto, ze o nich nic nevi a nijak
> je nedefinuje, at uz syntaxi jazyka, tak "core" libC

Mimochodem PROC se vlastne lidi snazite nacpat "ch" do jednoho
znaku ? Odjakziva je to dvouznakova sprezka, pise se dvema uhozy
na klavesnici, ve formularich (aspon v tech novejsich) se
zapisuje do dvou chlivecku na litery ...
Kdyz napisu slovo prokladane, musi to vypadat takto :
	P O C H O D E N
a ne takto :
	P O CH O D E N

Jak byste chteli toto zaridit v prostredi, kde se bude CH
ukladat jako jeden specialni znak ?

IMHO jsou to zkratka dve litery, budou ulozeny ve dvou bytech a
basta. Radici algoritmus se kvuli tomu sice komplikuje, ale na
to uz jsme si zvykli, ne ?

BTW jak to resi napr. madarstina (sprezky sz, cz), polstina (sz,
rz ..) ? Nestálo by za to poucit se u nich / spojit svoje sily
nez vymyslet svuj standard ktery se pak s okolnimi jazyky
zbytecne bude rozchazet ?

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s