Tlac HTM suboru programovo

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Pátek Květen 30 10:41:00 CEST 2003

> Takze mi uz len ostava, zavolat programovo z Kylixu otvorenie Mozilly
> s danym suborom (najlepsie kebyze je minimalizovana) a mam to
> vyriesene, vies mi vtomto pomoct?

Ted sedim i woken, tak to nemuzu vyskouset.
Mozillu se souborem bys mel otevrit:
$mozilla /cesta/k/souboru/soubor.html

mozna to ale chtelo takhle:
$mozilla file:///cesta/k/souboru/soubor.html

Tohle by melo otevrit normalni "maximalisovanou" mozillu.
Problem bude, pokud uz mozilla bezi - a odmitne pracovat s profilem, ktery je uz pouzivan.

To pak chce zapojit http://www.mozilla.org/unix/remote.html
s tim jsem zatim nijak neexperimetnoval, ale pro vyvolani noveho okna mozilly by mohl stacit skriptik v
theadu na forum.czilla.cz http://forum.czilla.cz/viewtopic.php?t=133 no, zbyva to modifikovat, aby se to
okno spustilo minimalizovane, ale to uz nevim - hledejte v dokumentaci ;-(

met - martin hassman

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague