udalost pri otevreni skrine PC

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Květen 30 13:06:06 CEST 2003

Dne čt 29. května 2003 22:24 jste napsal(a):

> Mozna jsem se spatne vyjadril, ale PC (router) je umisten
> v rozvadecove krabici s dvernim kontaktem a po hw strance
> nevidim problem (reakce na sepnuti nebo rozepnuti spinace).
> Neustaly beh taky neni problem...staci test treba co 1 min.

Otevřu rychle dveře a kontak vratim do puvodního stavu a pokud se netrefim
zrovna do toho času kdy se testuje ten kontakt tak nikdo nic nepozná :-)

Já jsem takvéto věci řešil připojením na gameport jednoduše tlačítka jako
tlačítka joisticku no a jdou připojit i potenciometry pro sledování polohy.
:-)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |