Novy disk - reseni / Reise FS

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Květen 30 14:18:42 CEST 2003

> 5) ostatne   admini email.cz  by ti asi mohli popsat jeden
> hruzostrasny
> pribeh kde  hral dulezitou roli prikaz :"reiserfsc
> --rebuild-tree"   :o)

pred par dnami mi zahaproval disk v jednom stroji a z reiserfs neslo
skopirovat niektore subory (v polke kopirovania suboru zostal visiet v
nejakom nekonecnom loope). po vsetkych moznych testoch (a odzalohovani
vsetkych pouzitelnych dat) som nakoniec pouzil --rebuild-tree a po nom
som _cely_disk_ bez problemov skopiroval inde. takze by som to
negeneralizoval na to, ze reiserfsck je na dve veci. ja mam naopak blbe
skusenosti s fsck.ext2, ktory mi velakrat tvrdil ze disk je v poriadku
a pritom v poriadku nebol..