Novy disk - reseni / Reise FS

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Květen 30 13:59:23 CEST 2003

: Odesílatel: koudelkamichal na centrum.cz
: Kamarad mi doporucil tento FS jako mnohem rychlejsi nez ext3, s tim
: ze si mam vytvorit maly oddil na bootovani, protoze Lilo a Grub
: mivaji s timto FS problemy.

Spis ma RFS problem pokud se vam na disku vyskytne vadny sektor. A pan
reiser pri veskere ucte za takovy FS je mirne receno ponekud
nekomunikativni, co se chyb tyce. XFS je ponekud odolnejsi a SGI je vcelku
pruzne. Neni sice tak fantasticky rychle, ale je jaxi rugged.

No nic, nekdo rad vdolky... Ale pri moji smule na vadne sektory (jako kdysi
davnemu suportu pevnych disku se mi za to ted konkurence msti) se mi teda
nedivte.

Co se tyce zavadecu, tak uprednostnuji lilo, nebot v praxi se mi osvedcilo
vice. A bootovaci partisna neni kvuli lilu, ale kvuli spolehlivosti.

JL.