Kernel 2.4.20 a IDE interface "Intel Corp. 82801DB ICH4 IDE" ?

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Sobota Květen 31 01:35:40 CEST 2003

> Myslel jsem vyskouset to pod okny (Windows) aby se vyloucil problem s HW.

Brrrr (nic ve zlem), ale nerad bych tu mel zase "zavrena" okna (tu prisernou
zkusenost mam jiz doufam nadosmrti za sebou), mam rad pruvan, volnost...
Ostatne moje instalacni CD-cko M$ Wiru$u je jiz nejaky ten patek objektem
zkoumani archeologu budoucnosti ;-)

Spis jestli byste nevedel o nejakem peknem "testovatku" hardware pod Linux?
Bez tak nejakou vykonnou diagnostiku pod Linux shanim... Existuje nejakej
test na IDE rozhrani pod Linux, kterym bych mohl proverit funkcnost ci
nefunkcnost toho zatraceneho hardware?

Dekuji,

--
Matous Jan Fialka     Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka na seznam.cz