fastcgi v C/C++ a sarada se std. deskriptory souboru

Martin Povolný xpovolny na aurora.fi.muni.cz
Sobota Květen 31 08:38:46 CEST 2003

Ahoj,

hledam nekoho, kdo pouziva fastcgi v C/C++ a umel by mi poradit s
nasledujicim problemem.

Mel jsem cgi script, ktery pouzival cgilib-0.5 pro zpracovani parametru
a tisk hlavicek, ten jsem predelal na fastcgi pomoci fcgi-2.4.0 a
ponekud prestal fungovat :-(

Konkretne prvni chybova hlaska v error logu apache se tykala nepritomnosti
Content-type hlavicky, kterou ovsem cgilib posila.

Pokud jsem ovsem vyhodil volani prislusne funkce cgilib a odpovidajici printf
dal primo do hlavniho programu, apache uz hlavicku dostane.

Navic cgilib nezpracuje parametry predane POSTem.

Navic pri ukonceni (zabiti) onoho fastcgi programu se mi objevi to, co
cgilib a muj modul posilali na stdout v logu apatche -- tedy ta, kde
je namiren stderr hlavniho programu a fastcgi.

Po dalsim ohledani jsem dospek k nazoru, ze hlavni program a knihovna
fastcgi vidi jednu sadu deskriptoru stdin, stdout a stderr,
zatimco cgilib ale i dalsi muj modul linkovany k hlavnimu programu
vidi jinou sadu.

Bydu vam vdecen za jakoukoliv radu.

Jo jeste: libcgi, libfcgi i dalsi mam linkovane staticky.

--
Martin Povolný, xpovolny na fi.muni.cz, http://www.fi.muni.cz/~xpovolny