Sun Ray 150 (COMMERCIAL?)

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Květen 31 14:20:25 CEST 2003

Dne Sat, May 31, 2003 at 11:10:01AM +0200, Jan Satko napsal:

> No mne sa ale zda, ze Sun Raye funguju trosku inak.

To je pravda.

> Sunray je spojeny so Sun server softverom, ktory kontroluje
> autentifikaciu. T.j. na sunrayi je stale pripravene okno ocakavajuce login
> a heslo. Bud sa authentifikujete loginom a heslom ALEBO kartou.
> Na samotnom Sun-server softveri je uz nastavene co sa s vami spravi
> dalej. Bud sa Vam pusti Xwindows alebo iba shell....alebo napr. citrix
> spojenie na nejaky terminal server.

Sunove vam to radi predvedou, kdyz projevite zajem. Ja jsem to videl v chodu
a meli jsme omezenou moznost podivat se tcpdumpem co tam bezi. A nebezi tam
nic normalniho, teda zadna obycejna Xsession a nebo xdcmp nebo jak se to
jmenuje.

Kazdopadne je to krasna idea a pravda je, ze je mozne ji popsanym zpusobem
implemenovat i na bazi open source reseni a nevazat se na proprietarni
protokol sunu. A kdo by nechtel mit na stole pocitac bez vetraku, s mini ITX
boardem a minimem kabelu. Ja treba dodneska nechapu, jak je mozne, ze kdyz
macove delali pred 20 lety mys s kratkym kablikem pripojenou do klavesnice,
tak to nikdo neokopiroval u PC. Klavesnic s usb hubem je par modelu a jeste
mene ceskych, mys s kratkym kabelem sezenete jedine v mini provedeni pro
notebooky. A zkracovat kabel na USB mysi je pekny humus. A sunray tohle umi.

no nic

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Marketing:
 My spotrebitele nezneuzivame. Delame jenom to, ze je podrzime
 dokud je nezneuziji prodavaci.