Xka jedna velka cierna diera + nefungujuca us klavesnica

Aben Siatris aben na webcom.sk
Sobota Květen 31 15:29:16 CEST 2003

instaloval som kamaratovi MKD 9.1, vsetko v pohodicke az na par detailov.
najviac ma vsak zarazilo to, ze ked som nainstaloval najnovsi driver
od Nvidie (ma totiz Nvidia GeForce MX440), zmenil XFConfig-4
driver z "nv" na "nvidia" Xka nastartovali v blackscreene. jednoducho
nic nezobrazovali, nemohol som sa ani prepnut do textoveho rezimu
s konzolou. v logu Xiek som nenasiel ziaden error :(
neviete ma niekto nakopnut spravnym smerom? vobec nemam sajnu
kde by mohol byt problem.

inak mam problem aj s klavesnicou, naistaloval som MDK9.1 odzaciatku
v slovenskej mutacii so slovenskou QWERTY klavesnicou, potom som
cez kcontrol zapol prepinanie klavesnice z us na sk. ok, objavila sa
v trayi ikonka, prepinanie funguje, len stale pisem slovensky :(
vo vsetkych programoch vratane konzoly :(co je horsie pretoze sa
napriklad nezmozem na to napisat |
tuto sa tiez neviem hnut dalej :((