Nabídka zboží: Čerstvý software (Linux & Open Source)

RAY ray na cmd-site.net
Sobota Květen 31 16:57:53 CEST 2003

Dne so 31. května 2003 16:15 jste napsal(a):
> Ja jsem tvurce slackware-live.org
>
> Jak vidim, mate moje CD zahrnuto ve vasi nabidce.
> http://obchod.cmd-site.net/shop/product_info.php?products_id=76
>
> Prvni vec, ktera me zarazi, je verze kterou nabizite. 2.9.0.12 je o 3 cisla
> mensi, nez je aktualni nejnovejsi verze. Proto si jednak dovoluji tvrdit,
> ze neni pravda ze byste meli v obchode nejnovejsi verze software, a druhak
> si dovoluji tvrdit, ze sirenim starsi (a tudiz i horsi) verze meho produktu
> mi muzete delat spatne jmeno. A zatreti pouzivate pro logo meho produktu
> [...]
Ano, je to o něco starší verze. Problém je v tom, že vy vydáváte nové verze
velmi často - což je samozřejmě chválihodné. Každopádně, je-li to vaše přání,
přidám tam nyní vaši aktuální verzi. OuKej? ;-)
Na druhou stranu bych zase ocenil, kdybyste mě informoval při vydání nové
verze. Rád budu šířit vždy vaší aktuální verzi.

Za logo se omlouvám. Napravím to.

> Rad bych se zeptal tech co tomu rozumi vic nez ja, jak je to vlastne s
> timhle prodavanim softwaru? Ja vytvorim produkt, a nekdo jiny MUJ produkt
> nekomu PRODA ? Co uz toto je? Ani se me nikdo nezeptal o svoleni .... No
> kde to sme? Toto je GNU? Sebrat a prodat cizi praci?

No, to je GNU ;-) Neúčtuji si za vaš produkt, ale za vypálení.

> Pane Jiri Stavinoho, timto vam udeluji SVOLENI prodavat
> slackware-live CD na vasich strankach, ale pouze za techto podminek:
>
> 1) nikdy neprodavejte stare verze meho produktu!

Tak ted si nějak nejsem jistej pod jakou licencí je Slackware Live šířen ;-)
Ale o aktuální verzi se budu snažit.

> 2) pouzijte jakoukoli grafiku z webu www.slackware-live.org a vytvorte si z
> ni logo. NEPOUZIVEJTE logo Slackware Linuxu (www.slackware.com) pro
> propagaci meho produktu (www.slackware-live.org)

Jak už jsem napsal, s logem to napravím.

> 3) prodavejte slackware-live CD POUZE na 8cm mini CD mediich. LiveCD je pro
> tento ucel tvoreno, takze pokud jej prodavate na normalnich CDckach pro 650
> nebo 700 MB, je to CHYBA a VELMI se mi to nelibi! Celou tuhle vec delam
> proto, aby se LiveCD ISO veslo na 200 MB mini CD-R, takze doufam ze cely
> muj projekt nekazite vypalovanim na velka CDcka.

To je už horší. Vzhledem k tomu, že váš produkt je vydán pod GNU licencí, tak
si nejsem zcela jist jestli to musím dodržet...

Ale navrhuji jiné řešení:
Prodávat to jak na 200MB CD-R tak na 700 MB CD-R. Protože když bych to jenom
prodával na 200MB mediích, zákazníky by odradila daleko vyšší cena (200MB
médium je přeci jen cenově někde jinde) a to je myslím škoda. Co vy na to?

Dále mě také napadlo, jestli by jsme nemohli tak trochu spolupracovat.
Vzhledem k tomu, že předpokládám, že jste z ČR, tak bysme se mohli dohodnout,
že část zisku z prodeje Slackware Live by šla na podporu vašeho projektu.
Třeba 50% zisku. Ale nebráním se i výhodnějšímu podílu. Ten mů e-obchod jsem
udělal hlavně abych pomohl v rozšíření Open Source a ne abych někomu škodil,
nebo z toho udělal zlatej důl :-)

--
Jiří Stavinoha |  CMD-SITE | e-Shop CMD-SITE | UNITED PHP-Nuke Czech Edition
CMD-SITE | administrator & webdesigner

e-Shop CMD-SITE (Linux & Open Source) | administrator & webdesigner
e-mail: obchod na cmd-site.net
web site: http://obchod.cmd-site.net

UNITED PHP-Nuke Czech Edition | project co-ordinator & translator
e-mail: php-nukece na cmd-site.net
web site: http://uphp-nukece.cmd-site.net