Xka jedna velka cierna diera + nefungujuca us klavesnica

Aben Siatris aben na webcom.sk
Sobota Květen 31 17:08:15 CEST 2003

Dňa So 31. Máj 2003 16:15 ste napísali:
> xka: zkus spustit toto
> XFree86 -configure
> treba ti to udela autodetekci...
vyskusam, dam vediet ako to dopadlo. na googli som nasiel
ze vela ludi ma s novymi nvidia drivermi problemy.
rad by som konecne spustil u kamarat 3D podporu.

> K te klavesnici .. me se to taky stavalo, ale od te doby co na druhe
> zalozce toho nastaveni zaskrtavam prvni zaskrtavatko (neco jako Reset old
> changes, nebo co) tak uz se mi to nestava. Ale nevim jestli to bylo tim :-)
vyskusam este par veci, ale tento problem som mal na dvoch pocitacoch.
na pocitaci mojej sestry a pocitaci kamarata. kamaratovi som instaloval
MDK9.1 uz druhy krat, pri prvej instalacii ked som zvolil vsetko anglicke
prostredie aj s us klavesnicou a az po instalacii nastavil prepinanie
do slovenskej tak to fungovalo. chcel by som vsak problem riesit
inak nez instalovat anglicke prostredie pre mandrake.