Samba a zmena hesla

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Květen 31 21:57:58 CEST 2003

Dne Sat, May 31, 2003 at 08:21:49PM +0200, Radek Hyršl napsal:

> Mam problem s prihlasovanim se uzivatele na server, kde bezi Samba 2.2.7a na
> Linux RedHat 9,
> nakonfigurovana jako PDC. Pri prihlasovani uzivatele, se objevi na jeho
> stanici zpráva, že platnost
> jeho hesla konci a jestli ho chce zmenit. Pritom to heslo zmenit nejde a
> jeho platnost trva dale.
> Tato hlaska se objevuje na stanicich s Windows 2000 a XP. Uz se s tim morim
> dlouho a nemuzu
> na nic kapnout. Pritom jsem si zkusil nainstalovat Sambu na jiný počítač,
> zkopíroval na něj smb.conf
> [...]

Jste si jisty, ze mate na stanici i serveru stejny cas? Tohle to delava kdyz
se na siti rozpadne casova synchronizace.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Povzbuzováním prospěješ často více než káráním.
HORTANDO SAEPE PLUS PRODERIS QUAM VITUPERANDO.