SIEMENS C55-pres USB a GPRS - Eurotel data nonstop - Vyreseno

linux linux na mullerovi.net
Sobota Listopad 1 23:02:18 CET 2003

> Treba symbolicky link? Ale asi chcete nahradu za puvodni /dev/modem,
> co?
Ano, chci náhradu za ten zničený modem.

> Mohl byste shrnout dosavadni 'zazitky'? Rozchodil jsem totez s T68i
> za par desitek minut, tak vam muzu poradit, ale nechce se mi hledat
> vas dotaz (vlakno jsem si uz smazal). Dik. ;-)

Mám Siemens C55 připojený přes USB port. Linux vidí port i s PL2303 ale
nedaří se mi mu říct, že je to modem. Zkoušel jsem vše, co bylo popsáno nejen
na serveru Root, ale to jsou návody pro sériový port. Zkoušel jsem i to, co
bylo doporučeno zde (včetně symbolického linku na /dev/modem - což jej
odrovnalo). Pokud dám #lsusb, tak je vidět správně.

Nyní i při startu systému mi hlásí, že je chyba a jakoby bylo něco dvakrát :(

Je mi divné, že jej Kppp a ani nastavení připojení k internetu nevidí...

Co mám ještě zkusit? Nebo co se má ověřit?

Díky!!!