SIEMENS C55-pres USB a GPRS - Eurotel data nonstop - Vyreseno

linux linux na mullerovi.net
Sobota Listopad 1 23:53:27 CET 2003

> Jsou načteny moduly usb-uhci (nebo usb-ohci), usbcore a usb-serial?
usb-uhci jede

> Sakra. :-(
Taky mi to vadí, veškerou práci mám pod linuxem a tak jen lepím díru... :-(

> Jistě: já se připojuji příkazem 'pppd call gprs', kde 'gprs' je
> skript, který to připojí. kppp je pouze front-end, obálka, za vším
> běží (jak z názvu vyplývá) ppp(d).
 Tak to jsem nevěděl. Myslel jsem, že jsou to konkurenti...
V ppp nic nemám.

> Hm. Třeba i soukromě, pošleme sem potom řešení.
To by bylo fajn, určitě nejsem sám kdo tápe... :-)

> Není zač. ;-)
Ale je!
 Jo, a jaké scripty a logy mám přesně hledat? Procházím vždy vše najednou a
proto se nemohu dobrat výsledku :-(

Vypnul jsem i ACPI a výsledek poznám kolem půlnoci, kdy se budu do Linuxu
vracet. Pak dám vědět!

M.