Sietova karta Genius ISA

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Neděle Listopad 2 17:46:13 CET 2003

> nemate niekto skusenost zo sietovou kartou Genius, NE2000 kompatibilna,
> s cipom K1306023. Skusal som modul pre NE2000 ale kernel ju aj tak
> nespozna.

IRQ te karte muzete bud nejakou utilitou vnutit, nebo ho nastavit v BIOSu,
pripadne vycist pri bootu z toho, co BIOS pise na obrazovku.

IO bud taky nastavite, nebo se ho muzete pokusit nejak zjistit. Je-li ta
karta PnP, tak by to melo jit pres isapnp (ci jak se ta utilita jmenuji).

Celkem uspesna byva brutalni sila - zkouset modul ne2000 nahravat postupne
s io od 1 dal a cekat, az se chyti :-)

-- Honza Houstek