gcc flags - Duron / AthlonXP

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Neděle Listopad 2 18:04:50 CET 2003

On Sun, 2 Nov 2003, ondakr wrote:

> Rad bych si ujasnil jak je to s kompatibilitou instrukcni sady Duronu a
> Athlonu XP a vubec binarniho vystupu z gcc na tyto procesory. Mam
> komplet cely system (od Lila az po KDE) kompilovan jako mcpu=athlon-xp
> a zajimalo by mne pokud ho pustim na Duronu jestli nastaneou problemy.
> Pro Duron by melo byt mcpu=athlon pokud vim ale duron ma jen mene cache
> takze to pujde jen mene efektivne nebo muzou nastat problemy?

Rozdilu mezi Duronem a Athlonem (a jeho ruznymi jadry) je vic, ale to
nepatri do tohoto listu. Pro Duron bych urcite pouzil -mcpu=athlon
(athlon-xp, athlon-4 ani athlon-tbird nema smysl), jestli je bezpecne
pouzit -march=athlon si nejsem uplne jisty (ja davam -march=i686).

-- Honza Houstek