Opteron x Athlon?

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Listopad 3 09:28:29 CET 2003

Dne Mon, Nov 03, 2003 at 08:54:19AM +0100, Kasparek Tomas napsal:

> S panem Klimou jsme si na chvili sahli na jeden dual Opteron, bohuzel jsme
> nedelali testy zadne DB, ale ze skusenosti, ktere jsme ziskali a z
> informaci na webu (toms'HW a dalsi) bych rekl, ze vykon bude pro vasi zatez
> zhruba stejny jako s dual athlonem - vice viz. TH. Bonus pro vas bude

Jenze dual athlon musi byt v MP variante a tam je cena zhruba na urovni 4
normalnich athlonu a to celkem meni vychozi podminky.

> podpora vestiho mnozstvi pameti (az 8GB na jeden CPU - pro dual tedy az
> 16B) a verim tomu, ze u DB bude 64bitu opravdu rychlejsich - v tohmle

Take to ma vetsi cache na procesoru, takze by to melo rychleji tridit a
podobne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.